BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 24, 2009

BULAN SAKIT......

Bulan ni merupakan bulan sakit bagi aku walaupun pada bulan ini jugala genap usiaku 27 tahun.Namun aku bersyukur kerana diberi rasa sakit. Sbb sakit ni la yg mengingatkan kita pada kebesaran Allah dan terhapuslah dosa2 kecil yg aku lakukan...Ok, nape aku ckp bln ni bln sakit? cam ni..
>14/5/09 :
Petang - I'zzat inject tuk setahun setengah.
Malam - Mula dah dia demam..Siann...kaki di pun sakit ksn dr injection...
>15/5/09 :
Bercutila aku jg si kecik(sib bek ri JUmaat)...sian dier...(masa ni la aku amik kesempatan menjahit langsir..hu3x..)
>17/5/09 :
Pagi - Alhamdulillah suhu badan I'zzat dh kurang...
Petang - Hahh!! mata I'zzat merahhhhh...adu....nampaknyer............
>18/5/09 :
.....cutila lg aku rini..Abisla gaji aku kene potong lg...(dugaan)..(ujian)..;/
>19/5/09 :
Pagi - target nk siapkan keje yg tertangguh...
Petang - Waaaaaaaaaa..mata belah kanan aku lak yg merah..Bos suh amik cuti...'(
Malam - Aku minx husband hantar g klang umah kakak aku..kebetulan mak bapak aku pun de sana...(Suhu badan aku tetiba mencecah 39C..-demam)
>20&21/5/09 :
Berehatla aku sesedapnyer....Anak pun tah kemana...Sib bek ade acik2 n sepupu spapat dia melayan...Aku x laratt...
Pepagi 21hb - Aku balik semula ke Putrajaya.Suami amik...(Melepek je kat umah..ank pun aku hantar taska...Sian dia..Maafkan ibu sayang..)
Petang - segar skit...
>22/5/09 :
Aku mula keje balik..walaupun badan aku x fit lg...Sib bek de kawan2 yg buat aku ketawa n gumbireee....Bertambah segar rasa...
>23/5/09 :
Mata belah kiri aku lak yg merah....sib bek ri Sabtu n ubt DR de lg....so aku x yah g klinik lg...
>25/5/09 :
Alhamdulillah segar sungguh badan aku....mata pun dah x brape merah...

"Apepun dugaan yg Allah uji, aku terima dgn redha..sbb segala ape yg berlaku adalah ketentuan Ilahi dan ada hikmah disebalik Qada; dan Qadarnyerr.."....;)




1 comments:

Call me : kili said...

Bagus citer ni, tapi sayang .. x FIT gak .. hahaha