BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 22, 2009

Selamat Hari Lahir


dedesigh
SELAMAT HARI LAHIR


Tanggal 21 Mei 2009 genap sudah usia ku 27 tahun. Tapi....aku rasa macam aku ni baru awal 20an thn.Bole x aku rasa camtu..hi3x.. Mulanya aku n suami dh rancang nk tengok Movie Syurga Cinta yg kebetulan di tayangkan pd tarikh hari jadi ku. Tapi alangkah sedeynyer aku, 2 ari sblm 21/5, aku jatuh sakit. Sakit mata dan demam yg teruk.Kalau budak kecik bolela org kate tambah akal..yela, dh genap usiakan? Tp kalau dh tua bangka cam aku ni ape istilahnyer..ho3x.. X pelah, dh Allah nk bg sakitkan..adela tu dosa yg aku buat n nk ampunkan dosa aku skit2 kan?Walaupun gitu, alangkah terharunyer aku suami aku wish beday kt aku kul 5 a.m (21/5) n dia bg hadiah skali..hu2x..(hand beg berjenama RUCINI).Ari tu aku terima la berduyun2 msg dr kawan2 yg wish. Aku rasa sakit aku pun bertambah baik n rasa nk g opis je ritu..tp bdn aku lemah lg..Keesokan rinyer lak, aku gagahkan diri gak ke opis..Alhamdulillah aku segar skit..mgkin gurauan dr teman2 buat aku senyum n ketawa.Org kate senyum n ketawa tu ubat sgl penyakit,melainkan mati..n skali lagi kawan gaduh aku kat opis mmbuatkan aku terharu...Dia hadiakan aku 1 kotak coklat..huh..baik terus demam aku...Anyway terima kasih pada teman2 yg wish n bg hadiah.Especially wit my lovely husband..thank u so much..I love them...

1 comments:

::ainbutterfly~ said...

happy birthday akak..semoga berbahagia dgn family dunia akhirat..Allah bless u..=)