BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 27, 2009

--DIKAU PERGI SEKELIP MATA--

Pada tanggal 27/7/2009 telah pergi buat selamanya seorang insan antara yg ku sayang. Beliau pergi tanpa diketahui apa penyakitnya. Sesungguhnya Allah telah memudahkan perjalanan untuk beliau kembali kpd-Nya. Dengan hanya mengadu sakit dada, lalu rebah dan terus pergi buat selamanya.
Beliau adalah bapa saudara ku yg paling menyayangi anak2 buahnya. Aku di khbarkan bapa saudara ku meninggal pada sebelah pg. Memandangkan suamiku perlu menyiapkan kerja urgent di ofis. Dia minta aku memberikan masa sehingga pkl 2pm. Seperti yg di rancang pada pkl 3pm kami pun bertolak. Di pertengahan jalan, adik aku call minta di ambil di komuter shah alam dan sepupuku di Rawang.Tiba di Kerling pula, kami terserempak dgn kakak iparku yg br mengambil anak2nya dr sekolah..X semena2 dia call minx tunggu..Jadi kami pun bergerakla konvoi 2 kereta...Sampai di destinasi (Gedangsa), jenazah telah di kebumikan...Hibanya aku rasa x dapat menatap wajah jenazah buat kali terakhir..Apepun aku doakan semoga jenazah di tempatkan bersama2 org yg dikasihi disisi-Nya.
selepas insya', kenduri arwah pun berjalan. Ramai penduduk kampung yg dtg. X kurang saudara mara yg berpusu2...Syukur Alhamdulillah, semoga doa tetamu yg hadir di makbulkan dan menjadi bekalan jenazah di alam berzakh...(-,-)...Semoga Allahyarham bapa saudaraku tenang di 'SANA'..."WAK BANI DALAM KENAGAN"......

1 comments:

Call me : kili said...

Innalillahi wainnalillahi rojiun.

Amin