BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 17, 2009

**HABATUS SAUDA'**



Aku x taula betapa penat pindah umah ni..Aku ingat bolela tig aempat ari hilang..
Sebaik lepas seminggu je aku pindah...macam2 jadi kat aku anak n suami.....Jadi ape????? hi3x..x de pe pun..cuma kesihatan kami sekeluarga agak kureng...Mungkin sbb penat sangat..lepas anak aku demam, aku lak..pastu suami aku menyambung...huh..x cukup dengan tu..aku lak kene gastrik yg amatla aku x tertahan..Dah lama aku x kene...dalam 1 tahun 8 bln lbh kurang...sbb last aku kne masa dlm pantang..skrg umur anak aku da 1 thn 8 bln la..
Nak dijadikan cite..aku sbnarnya da rasa len mcm je dua tiga ari sblm aku kne gastrik kuat tu...tp aku ignore je..hi3x..tunjuk kuatla konon....tub2 ari Khamis (9/7/09) aku da x tahan..masa tu kat opis lak tu..da ar ptg de meeting..aduuuu..tgh hr aku di suruh balik..so, hubby aku bawak ar g klinik swasta..da tu balik aku mkn la ubat..mm...tahan kejap je...sakit aku menjadi pada ke esokan arinyer...memang cow2 la aku sakit..sampai aku x leh nk gerak badan n sesak nafas...Da siap nk g opis da ni..tinggal kete jalan je.Mengerang kesakitanla..hubby aku pe lg...bwk aku ke klinik krjaan trus ar..Aku dapat cuti..tp aku mkn ubt yg DR bg pun still sama gak.x de kurg.Tu dia da bg ubat lg kuat tu..Sampai demam2 aku tahan sakit..Mlm tu da ar nk balik kmpg...Aku x kire..sakit pun sakitla..Sampai kat kmpg...mak aku suh telan minyak "HABATUS SAUDA'". Esok pg aku bangun, ade kurg,tp still dmm. tgh hr mkn lg..aku rasa mkin slesa...Alhamdulillah mlmnyer aku telan lg dua titik...Esok pagi badan aku segar bugar..da x de rasa sakit...Syukur sangat...Allah temukan aku dgn minyak "HABATUS SAUDA'" ni...Bukan gastrik je bole ilang, mcm2 penyakit lg... ""Tetaplah kamu dengan Al-habbatus Sauda ini kerana sesungguhnya padanya terdapat ubat segala penyakit kecuali As-Sam(maut)""
(Riwayat Bukhari dan Muslim)
Kalau nk tau lebih lanjut lg mengenai minyak ni..sila layari laman web : www.seribudinar.com.my --nak order minyak n air minuman dia kat aku pun boleh...ni YM aku : bicara_sufi82@yahoo.com

1 comments:

Call me : kili said...

Hm .. satu penyakit yg x der ubatnya 'tua'. Apa a ko ni. Lupa ke? hm .. ko cari la aku satu yer. Demam aku ni x hilang lagi. Sedih tau ..

Nak nyanyi pun x best.