BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 23, 2009

**PeNaT**

Ni da masuk ari yg ke 3 aku ngemas umah tuk pindah. Aku rasa cam brg2 aku skit je...tp...skali aku pek dlm kotak...ade la da masuk 7 kotak gakla..Tu baru brg dapur, mainan anak n buku2..blm lg ruang tamunyer hal...aduuu....ari ni dsbbkan aku kepenatan..aku demam..rasa x larat dah nk ngemas..tp apekan daya ..tinggal lg 2 ari je nk angkut seme brg2..pastu ri sabtu nk wat warming house...adu...kalau ikutkan nk cuti seminggu je...Memandangkan cuti aku terhad..aku pasrah...hoho...Semoga Allah kuatkan semangat dan memberi kumudahan dalam sgl urusan buatku dan keluarga ku..Ameennn...

1 comments:

Call me : kili said...

Ma, ..

W/pun ko rasa diri ko byk kekurangan. Tp senyuman ko sebenarnya paling manis sekali kat office ni. Aku rasa ko patut tanya hubby ko kalu ko x caya.

kekeke ..