BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 11, 2009

**KetentuanNyer**

Bukan kehendak ku jadi begini..Kenapa org sering pertikai apa yg telah Allah tentukan buat org lain? Adakah di dunia ini ada insan istimewa tuhan jadikan lengkap(perfect)? Biarpun cacat sekali aku, aku tetap makhluk ciptaanNya. Ada perasaan, ade kehendak, ada maruah dan harga diri..seperti insan yg lain.. Tapi kadang kala aku marah pd takdir..aku sedar Maha berkuasa mengkehendaki sgl aturan hidup..corak yg turukir dalam kertas lukisan ku telah terbentuk yg terbaik buat diriku..tetapi aku sering kufur nikmat dan tidak boleh menerima apa yg aku alami...Ya Allah..ampuni dosa hambamu ini...Sesungguhnya aku insan yg kerdil dan lemah...Ya Allah.Kuatkan lah iman ku dan keluarga ku..peliharalah hubungan antara kami dengan Mu ya Allah...Ameen...

0 comments: