BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 7, 2009

**Demam Panas**


Hari ini dah masuk hari yg ke 5 I'zzat demam. Aku buntu dah x tau nk wat cam ne..Sian dia..kali ni I'zzat demam memang teruk.Suhu mencecah sampai 40*c.Ubt dh nk abis..Air asam pun aku x tau dh brape puluh kali aku basahkan kat kepala dia..Malam hari yg ke 3 dia demam aku n suami bawak di g hospital kul 230-5 am. Sbb bdn dia still panas walaupun dia dah makan ubat...Kalau panas skit2 ok lg beb..Ni aku rasa mcm telur bole masak kalau letak bawah ketiak dia...Aduh..Sian banget...Kalau still demam lg ari ni DR suh aku bawak g klinik lg untuk amik darah...Risau aku....Aku baru sedar betapa seorg ibu sangat risau kalau anak dia sakit...malam tadi aku tidokan dia tanpa baju.. Bukan nk berlaku zalim..sbb syg la aku buat camtu..Sepanjang masa aku berjaga...Stiap kali badan dia panas je, aku basahkan badan dia..Nangis pun nangisla.. Sedey beb..Tido dia terganggu..Dia rasa sejuk..aku ikut nangis.(-.-)..Bis 2 nak wat cam ne..kalau aku bwk g hospital lagi pun, bende yg sam DR suh buat..Pada pembaca sekalian..doakanlah supaya anak aku cpt sembuh & dijauhi drpd penyakit yg berbahaya..." Ya Allah.. Sesungguhnya hambamu memohon dari sekerdil2 manusia, kau ampunilah dosaku dan seluruh keluargaku...Kau jauhilah keluargaku daripada mara bahaya penyakit atau benacana. Sembuhilah penyakit pada mereka yg lemah x bermaya, terutama anak ku Mohammad I'zzat Al-Fateh..Sesungguhnya Engkaulah maha pengasih lagi maha penyayang..Ameen...." (-,-)....

1 comments:

Call me : kili said...

Hm .. x tahu la nak kata, aku mmg fobia gile dengar suara budak menangis. Rasa cam panggil hantu² kat luar rumah jer masuk dlm rumah. huhuhu ...

Apa pun, aku harap anak aku tu jenis yg senyap, cam anak kakak ipar aku tu. Amin