BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 16, 2009

**PinDaH uMah**

Tinggal brape ari je lg aku n family akn berpindah ke presint11 dr presint 9.Khamis malam Jumaat (25/6) aku mula mengatur pemulaan tidur di rumah baru..Org kata bg salam dulukan...Pas2,Jumaat malam 26/6 brg2 mula di angkut.Ni pun aku dah rasa x larat nk packing brg..Bukn pe..aku sibuk ngemas brg, ank aku 2x ganda ngemas gak..Aduuu..Aku dah kira2 dalam 8 kotak aku perlukan utk pek kesemua brg yg mmrlukan kotak dari dapur sampaila ke bilik. Blm TV, rak TV, petia ais dll lg..fuh..kompem seminggu x abis penat..Ni pun brg kecik2 suami aku dah mula ngkut pakai van pak mertua.pepun sglnya perlu di teruskan..27/6 lak aku buat makan2 utk warming house. Besela org pindah umah kosng nikan..kenela baca doa2 skit..X jmput ramai pun..just adik bradik n kawan2 trdekat je dalam 20-30 org..Ari ahad masa tuk mengemas brang gaya bermalas malasan..huhu..Aku x tau bile aku n suami abis punggah brg2 lak dalam kotak. langsir pun x siap seme lg..asal aku nk menjahit je, mula la anak aku nk menggentel siku aku yg berkedut2 ni..X dapat, meraung lak..adu..Nilah dugaan hidup bile dh berumah tangga..ade je..Tp aku terima dgn redho..X kan kite nk hidup tanpa perubahan..tul x? ape pun, doakan aku n family success n bahagia slalu.......'D

1 comments:

Call me : kili said...

Ma .. ajak la sy sekali makan² tu. Hm .. ada la muka manis sikit kat pintu ajak tetamu. Kekeke .. ada awek cun, ngorat sikit.

Kan?