BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

--Talian Kasih--



Bukan aku nk cakap besarla..tp ni la kenyataan hidup bekeluarga....Bukan sanggup sehidup semati je....sanggup kongsi sakit...sanggup kongsi makan...sanggup kongsi segala2nyerlah.Asam garam tu beserla..Kalau x sanggup tempuh bih bek tahyah kawenla...

Walaupun dalam rumah tangga ada asam, garam, kari, gula, cuka dll, tp nikmat kawen ni bnyk beb..Jalan berpimpin tangan sampai tua, org tengok manis je...Kalau perempuan prgnant, org x pandang serong, laki x gi lari kemane..siap dpt layanan istimewa lg..Bile anak da lahir, x yah sibuk nk bunuh bayi idup2...Dapat ha "ZALIM" dr org len. Aku x tau la pe nk jd zaman skrg...da x tahan kawen jela..

Baru2 ni aku sakit mata. Disbbkan aku sayang anak, jd slalu la gentel2 dia. dia minx perhatian, aku bg...tp siannyer dia kene lak sakit mata...Pulak hubby aku batuk.Teruk gak..Yela, cuacakan skrg x menentu. Jerebu manjang...Dah tu aku pun kene batuk skali.. Alahai...Semoga Allah ampunkan dosa2 kami dan pelihara kami dr kejahatan dan kezaliman dunia. Semoga juga Allah beri kesihatan dan beri keberkatan dalam hidup kami.... Aku redho andai ini dinamakan "TALIAN KASIH" sebuah keluarga. I love U all my dear hubby n son...

0 comments: